Reserveer je eigen boom

Log hieronder in met het boomnummer en de postcode (zonder **) om je eigen boom opnieuw te reserveren (of annuleren). Zie hiervoor de uitnodigings e-mail die je in november hebt ontvangen.

Wanneer de postcode uit de e-mail niet klopt, neem dan toch letterlijk deze cijfers en letters over. Dit zijn de gegevens die bij ons bekend zijn. Alleen hiermee kun je dus inloggen. Na het inloggen krijg je de mogelijkheid om de postcode (en eventiele andere gegevens) te wijzigen of aan te vullen.

BELANGRIJK: NIEUW OPHAALADRES
Een aantal uitgiftepunten uit 2017 zijn, om verschillende redenen, gestopt met de uitgifte (of registratie) van adoptiebomen. Klanten die hun boom in 2017 bij deze uitgiftepunten hebben gehuurd en weer teruggebracht, kunnen hun boom gewoon opnieuw reserveren & hem vervolgens ophalen bij een alternatief uitgiftepunt in de buurt: In de bevestigingsmail, die volgt op de reservering staat nog het oude uitgiftepunt vermeld. Dit kun je negeren. Voor de duidelijkheid hieronder:

Klanten van voormalig uitgiftepunt de Hortus kunnen hun boom na reservering ophalen bij het Pieter Vermeulen Museum
Klanten van voormalig uitgiftepunt Eco-logisch kunnen hun boom na reservering, ophalen bij de Fruittuin van West
Klanten van voormalig uitgiftepunt Nieuw Rotsoord kunnen hun boom na reservering, ophalen bij Groenekans
Klanten van voormalig uitgiftepunt Stek kunnen hun boom na reservering, ophalen bij de Rotterdamse Munt
Klanten van voormalig uitgiftepunt de Smaak van Echt, de Nieuwe Graanschuur en de Kringloop in Zeist kunnen hun boom, na reservering ophalen bij Randijk

 

Vragen over reserveren? klik hier

Boomnummer Boomnummer niet ingevuld
Postcode Postcode niet ingevuld


Kerstboom facebook Kerstboom twitter